מצננים להשכרה בתל אביב

הקמת אירוע מאפס דורשת היערכות מקדימה ענפה. לא מספיק להתעסק בכל התפאורה הקוסמטית החיצונית, אלא חשוב לנהל טוב גם את מאחורי הקלעים. זה יאפשר לכל בעלי התפקידים באירוע לתפקד כמו שצריך, ולאורחים ליהנות מתנאים מיטביים. כדי לאפשר הנאה (ולא סבל מהחום התל אביבי) קיימת אפשרות של הזמנת מצננים להשכרה בתל אביב אשר יכול מאוד לשפר את הנוחות במסיבה או האירוע שלכם.

הכוונה בהתנהלות טובה מאחורי הקלעים, היא השכרת ציוד לאירועים, אשר מהווה בסיס לקיום האירוע כמו שחלמתם. דוגמאות לציוד נפוץ הינם גנרטור לשם הפעלת החשמל, ציוד הגברה למי שמעוניין בהשמעת מוזיקה חזקה, וכן גם מצנן לשיפור תנאי מזג האוויר. מחפשים מצננים להשכרה בתל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

 

מה זה מצנן?

המצנן הוא מתקן המיועד לאירועים המתקיימים בחלל חיצוני כמו גני אירועים, טבע, חופי ים, גינות פרטיות וכו'. בדרך כלל נוהגים להשכיר אותו בסמוך לקיומו של אירוע, והוא מהווה אחד מאביזרי הציוד החיוניים והחשובים ביותר. תפקידו של המצנן הוא להוריד את הטמפרטורות של האוויר, ולצנן את האזור בו שוהים המזומנים. הם בתגובה יכולים ליהנות מבריזה קלה ונעימה, אשר תנעים להם את הזמן ותאפשר להם להתנועע בחופשיות באזור.

 

כיצד פועלים מצננים?

המצנן פועל על ידי מאוורר גדול שמפעיל אותו, שמסייע בקירור הטמפרטורה הסביבתית על ידי שימוש במיכל מים גדול מובנה. כמו כן, ישנה מערכת פנימית שתפקידה היא להזרים מים שמקררים את האוויר ונפלטים החוצה באמצעות המאוורר.

המצנן נראה כמו תיבה גדולה, בתוכו נמצאים מיכל המים והמאוורר, יחד עם רפידות. בתוך המצנן ישנה סירקולציה פנימית, כך שאוויר צונן נזרק קדימה.

 

גדלים של מצננים להשכרה

מצננים מגיעים בכל מני גדלים. ככל שעוצמת המצנן גבוהה יותר, כך הוא יהיה יעיל יותר במקומות פתוחים ויפעל לטווחים רחוקים יותר. המצננים הגדולים יתאימו בדרך כלל לאירועים רבי משתתפים, בדגש על רחבות ריקודים ומסיבות המוניות, ואילו המצננים הקטנים יתאימו כמעט לכל מקום או צורך. אם אתם כבר יודעים איפה אתם מקיימים את האירוע שלכם, כדאי להתייעץ ולבדוק מהו הגודל האידיאלי שישרת את המטרה שלכם.

 

צריכת חשמל ותחזוקה של מצנן

מצנן לא צורך המון חשמל. כמובן שלגודל המצנן הנבחר יש השפעה ברורה על כמות הצריכה, וככל שיהיה גדול יותר יצרוך יותר חשמל, אולם גם כשמדובר במצנן גדול צריכת החשמל היא נמוכה ומספיקה למספר רב של שעות. התחזוקה היחידה הנדרשת במהלך שעות פעולתו של המצנן, היא מילוי מיכל המים שלו אחת לכמה שעות, כך שיש לבדוק זאת מדי פעם ולמלא בהתאם לצורך.

מצננים להשכרה בתל אביב

מה ההבדל בין מצנן למזגן?

ישנם מספר הבדלים ברורים בין מצנן למזגן:

  • במצנני אוויר לא נחוץ אוורור חיצוני, ואילו במזגנים כן.
  • מצנני אוויר מיועדים לחלל פתוח, ועובדים הכי טוב כשהם ממוקמים לצד פתחים כמו דלת או חלון.
  • מצנני האוויר משמשים לעתים גם כמכשיר אדים.
  • עלות ההשכרה של מצנני אוויר נמוכה משמעותית ביחס לעלות המזגן.

אם כן, לא קשה להבחין שמצנן האוויר הוא האידיאלי בהרבה מאוד מצבים, בעוד מזגן יכול להועיל בייחוד בשגרת היום- יום, רק לקירור חלל סגור.

 

מצננים להשכרה בתל אביב לאירוע מגניב – נטול חום

בדרך כלל נוהגים לקיים אירועים מיוחדים ותערוכות במבנים ארעיים, כמו אוהלים או סוכות גדולות. אלו הם מקומות שנוטים להתחמם מהר, הן בגלל כמות המשתתפים, הן בשל השפעות הציוד והן מהשמש החמה. פעולת כל אלו יחד מעלה את הטמפרטורה ששוררת בחלל האירוע, וכן מפחיתה מחוויית ההנאה של החוגגים במקום. כשיש מצננים באזור, לא צריך לחשוש מפני כל זה, משום שהאירוע יכול להתקיים ללא כל הפרעה.

חבילת 3 מצננים משתלמת במיוחד!

מצננים תעשייתיים גדולים

השכרת מצננים תעשייתיים קטנים

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
מקרנים להשכרה בתל אביב

מחפשים מקרנים להשכרה בתל אביב לכנס עסקי, ולא יודעים מאיזה כיוון להסתכל עליהם? מחפשים תוכנית שתדליק לכם מסיבה בווליום גבוה? אולי אתם בכלל חיים בסרט?

פינות ישיבה להשכרה בתל אביב

חוגגים אירוע בתל אביב? אל תשברו את הראש בנוגע למקומות ישיבה לאורחים שלכם! אנחנו במאסטר סייל דואגים לכם לפינות ישיבה להשכרה בתל אביב. שולחנות זולה

דוכני מזון להשכרה תל אביב

תל אביב היא מרכז האקשן של המדינה, ובאופן טבעי – כל הזמן מתרחשים בה אירועים מסוגים שונים. שירות דוכני מזון להשכרה בתל אביב נחשב לפופולארי

מזגנים להשכרה בתל אביב

מזגנים להשכרה בתל אביב יכולים להופיע במגוון רחב של מקומות באזור ולהקל על החום הקיצוני של תל אביב. החום של תל אביב בחודשי הקיץ יכול

גנרטורים להשכרה בתל אביב

איזה כיף זה לארגן אירועים שאינם באזור המוכר והנוח, אלא במקומות עם טבע שנותנים לאירוע טאצ' אותנטי ועוצר נשימה. כדי להוציא את מרבית התכנונים לפועל,

אוהלים להשכרה בתל אביב

אוהלים להשכרה בתל אביב הם נפוצים במיוחד כשאנו מעוניינים לערוך בחוץ יום הולדת, מסיבת בריכה, ואפילו אירועים עצובים דוגמת שבעה או אזכרה. אוהל מקצועי טומן

מתנפחים להשכרה בתל אביב

נמאס לכם לצפות בילדים נמרחים על הספה מול הטלוויזיה? חושבים על פעילות מדליקה ולא שגרתית שתספק להם בילוי מסוג אחר? אם התשובה היא כן, השכרת

שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם