מצננים להשכרה בחדרה

אוהבים אירועים תחת כיפת השמיים? לא רוצים להתקפל או לבטל בגלל קרני שמש קופחת? מארגנים אירוע או מסיבה באזור חם כמו חדרה? הכירו את האפשרות של מצננים להשכרה בחדרה והסביבה! בעוד האוויר בחודשי הקיץ יכול להיות לח, יבש ולא נעים, בהימצאו של אמצעי קירור במקום, התמונה משתנה ואפשר לקיים הכול כרגיל.

אנשים רבים נרתעים לבצע זאת משום שאינם בוטחים בקירור בשטח פתוח, אולם המצנן הוא זה שיעשה את העבודה עבורכם ויגרום לכם להרגיש כאילו לא היו קרני שמש מעולם. כחלק מהתכנון של אירוע בשטח פתוח או במבנה ארעי כלשהו, נדרשים לחשוב אילו מתקנים יש להשכיר כדי להבטיח את הצלחת האירוע ואת רווחת החוגגים בו. בכל מה שקשור לתנאי מזג אוויר אידאליים, קראו כאן על מצננים.

 

מהו מצנן ולמה צריכים אותו?

מצנן הוא מתקן, באמצעותו שומרים על טמפרטורת האוויר ומשגרים אותו כשהוא צונן ונעים לכיוון המשתתפים. כאמור הוא מותאם לאירועים שמתקיימים במבנה ארעי כמו אוהל, או בחלל פתוח כמו גן אירועים או גינות פרטיות ועוד. כאשר עושים בו שימוש באותם האירועים, יכולים להבטיח את רווחתם של המשתתפים, והם ירגישו נינוחים וההנאה שלהם לא תיפגם.

תהליך הקירור במצנן מתרחש באמצעות מערכת פנימית, אשר אחראית על הצינון של האוויר ושליחתו החוצה. בתוך המערכת מותקנים מאוורר גדול ומיכל מים גדול, המאפשרת זרימה שוטפת של מים שמצננים את האוויר, עד שהוא נזרק החוצה.

 

איך עובדים מצננים?

המצנן נראה כמו קופסא, ובתוכה שלושה חלקים מרכזיים: מיכל מים גדול, מאוורר גדול ורפידות. במרכזה של הקופסא עומד לו המאוורר הגדול, שתפקידו הוא לשאוב אוויר מצד אחד ולזרוק אותו החוצה מהצד השני. מזרנים לחים מרפדים את המצנן, כך שהאוויר שחודר פנימה מתעשר בלחות ובקרירות, ויוצא מבעד למאוורר כשהוא צונן ונעים לחוגגים.

 

מתי בדרך כלל מחפשים מצננים להשכרה בחדרה?

השימוש המוכר והנפוץ ביותר במצנן, הוא כאמור כשמקיימים אירוע בשטח פתוח או פתוח למחצה, בייחוד כאלו שנערכים בהם להרבה אנשים וציוד. במבנים כמו מרקיזות או אוהלים ההתחממות היא מהירה ביותר, גם בגלל המוניות של אנשים שמביאה לפליטת חום, גם בגלל ההתחממות הציוד וגם בגלל קרני השמש. המצנן דואג למגר את כל אלו, באמצעות היכולת שלו לשמור על תנאי מזג אוויר צוננים. כמו כן, נוהגים להשתמש בו מתי שהמזגן איננו רלוונטי, כלומר כשהחללים אינם סגורים הרמטית או שהם גדולים מדי. אם אתם מאותגרים על ידי תנאי חום קיצוניים, מצננים להשכרה יענו בדיוק על הצורך שלכם.

 

מה ההבדלים בין מצננים למזגנים?

בעוד המזגן הוא מכשיר שמיועד לקירור חללים סגורים, על ידי שימוש באוויר שסגור בחדר ושחזורו כשהוא קר בחלל, המצנן משתמש באוויר טרי ונקי. אותו אוויר חם ויבש חודר את פתחי המצנן, מתקרר ומתלחלח ונזרק אל החלל הפתוח. הבדל משמעותי נוסף הוא עלויות וצריכה – בעוד מזגן צורך הרבה חשמל ומייקר עלויות, המצנן ידוע כחסכוני מאוד וצורך מעט מאוד חשמל.

מצננים להשכרה בחדרה

צריכים לקרר מפעלים? הכירו את המצננים התעשייתיים

המצננים לא משמשים רק כאמצעי קירור בחללים פתוחים, אלא גם בחללים המשמשים את התעשיות השונות. ישנם הרבה אולמות עבודה ומפעלים תעשייתיים נרחבים, בהם פועלות מכונות ממונעות אשר פולטות חומרים מעודדי התחממות, עד שהמקום הופך חנוק ובלתי ניתן לשהייה. אם אתם רוצים להשכיר מצנן לטובת מפעל ארעי שהקמתם, כל שעליכם לעשות הוא לחייג ולהזמין. בעוד המזגן יוכל לעשות לכם רעשים נוראים ולייקר את הוצאות הקירור משמעותית, המצנן ייתן לכם את הפתרון המדויק עבור החום המצטבר והחנק.

 

חבילת 3 מצננים משתלמת במיוחד!

מצננים תעשייתיים גדולים

השכרת מצננים תעשייתיים קטנים

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
מקרנים להשכרה בחדרה

מקרנים להשכרה בחדרה, באיכות מעולה ובמחירים משתלמים? רק במאסטר סייל. עם לקוחות הענק שלנו אנחנו לא צריכים לספר על עצמנו שום דבר, איך אומרים? "טוב

פינות ישיבה להשכרה בחדרה

פינות ישיבה להשכרה בחדרה הן הפתרון האולטימטיבי לאירוח מפנק ברמה גבוהה. כל אירוע שאתם חוגגים בחוץ מחייב אתכם למצוא מקומות ישיבה אופטימליים, ורק אח"כ לחשוב

דוכני מזון להשכרה בחדרה

דוכני מזון להשכרה בחדרה הם משהו שאנשים רבים מחפשים, והמטרה היא לשדרג את האירוע שלנו ולהפוך אותו לבלתי נשכח! בין אם מדובר במכונת נקניקיות, פופקורן,

מזגנים להשכרה בחדרה

מבררים על מזגנים להשכרה בחדרה והסביבה? הגעתם למקום הנכון! הקיץ הישראלי ידוע בהיותו חם ולוהט במיוחד. כדי שאפשר יהיה להתמודד עם החום הזה גם בפורומים

גנרטורים להשכרה בחדרה

מארגנים מסיבה באזור חדרה? כל מה שאתם צריכים בשביל להרים איזו מסיבה טובה או הפקת ענק, זה מקור חשמל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מחפשים

אוהלים להשכרה בחדרה

יש מגוון אירועים שעבורם אנשים מחפשים אוהלים להשכרה בחדרה, ואצלנו ניתן למצוא אוהלים לכל מטרה. בין אם מדובר בשבעה לא עלינו, ובין אם מדובר במסיבת

מתנפחים להשכרה בחדרה

אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר עבור ילדים היא מתנפחים. זוהי הפעילות הדומיננטית ביותר בכל אירוע המיועד לילדים, מהווים משהו מקורי במיוחד וגורמים לילדים להוציא פרץ אנרגיות.

שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם