מצננים להשכרה בבת ים

מקימים אירוע תחת כיפת השמיים באזור בת ים? מוטרדים ממזג האוויר באותו היום? אין ספק, מזג אוויר הוא לחלוטין תנאי עליו יכול ליפול ולקום אירוע. גם כשמדובר בשמש חזקה וקופחת וגם בגשם כבד, זה עלול להיות בלתי נסבל עבור הנוכחים במקום ולפרק את המאורע. למה שלא תבדקו את האפשרות של מצננים להשכרה בבת ים?

במקרה של גשם אולי יצטרכו להעתיק את האירוע למקום סגור, אולם במקרה של חום אימתני? פשוט השכירו מצנן. כשמייסדים אירוע משלביו הראשונים ועד לסופו, נדרשים לערוך תחילה תכנון קפדני ומסודר של איך, כמה ולמה. מה שבאמת חשוב באותה היערכות מקדימה, הן התשתיות והמתקנים שאמורים לדאוג לרווחתם של הנוכחים. כדי לשמור על טמפרטורה צוננת וקבועה של האוויר ששורר במקום, יש לברר על מצננים להשכרה.

 

מהו מצנן?

מצנן הינו מתקן שעושים בו שימוש כאשר מקיימים אירוע במבנים ארעיים או פתוחים, כדוגמת גן אירועים, גינות פרטיות, חוף הים, אוהלים ועוד. בדרך כלל הוא נפוץ באירועים ובמסיבות, והוא מצליח לשמור כאמור על טמפרטורה קרירה ונעימה שמיטיבה עם הנוכחים במקום. בהיעדר מזג אוויר קריר ונעים, החוגגים יכולים לסבול מהזעה ולחות שגורעת מההנאה שלהם, וכדי שזה לא יקרה עושים שימוש במצנן.

תפקידו של המצנן הוא להמיר את האוויר החם באוויר קר, זאת הודות למערכת פנימית שמקררת את האוויר. במערכת הזו ישנם מאוורר גדול ומיכל מים גדול, והמים שזורמים בו מצננים את האוויר שנפלט החוצה סביב הנוכחים.

 

כיצד עובדת המערכת הפנימית במצננים?

המצנן בנוי בצורת תיבה, והמערכת הפנימית שלו כוללת שלושה חלקים: מאוורר גדול, מיכל מים גדול ורפידות. המאוורר הגדול נמצא במרכז המצנן, ותפקידו הוא לשאוב את האוויר הנכנס מצד אחד, ולהוציא אותו מהצד השני. המצנן מרופד במזרנים לחים, שמטרתם היא להרטיב את המצנן. כך יוצא שהאוויר הנשאב חודר מבעד למזרן ספוג במים קרירים, וכך האוויר מתקרר.

 

מתי נוהגים להשתמש במצנן?

המצנן נהדר עבור אירועים שמתקיימים בתנאי מזג אוויר קיצוניים בחללים פתוחים. במבנים מזדמנים כמו אוהל למשל, אפקט הצינון מורגש באופן משמעותי ביותר והוא יעיל עבור הנוכחים במקום. נוסף על כך, הוא מסייע במקרים בהם לא מעוניינים להשתמש בשירותיו של מזגן, או שהוא פשוט לא עונה על הצורך. אם אתם מתמודדים עם אתגר של חום קיצוני באירוע שהקמתם, המצנן יעזור לכם להתגבר על כך בקלות רבה ולקיים את האירוע בכיף וברווחה.

 

מה ההבדל בין מצנן למזגן?

כאשר מדובר באירוע שמקיימים בשטח פתוח, מצנן הרבה יותר טוב מאשר מזגן. בניגוד למזגן, למצנן יש יכולת להפוך אוויר חם ויבש במיוחד לקריר יותר. כמו כן, המצנן מפיח עוצמת רוח חזקה באוויר שיוצא מהמצנן, כך שתמיד יש זרימת אוויר שוטפת בשטח. המזגן כמעט ואיננו אפקטיבי בכלל כשמתקינים אותו בשטח פתוח.

 

היתרונות של הזמנת מצננים להשכרה בבת ים

  • בצעו את ההזמנה ומצננים יגיעו ישירות למיקום שתגדירו.
  • מסייעים בהורדת טמפרטורה תוך זמן קצר.
  • צורכים מעט חשמל, ולכן נחשבים לחסכוניים ביותר.
  • שומרים על הלחות וזכות האוויר, ולא מייבשים אותו.
  • מזרימים אוויר צח וטרי אל תוך החלל, ללא שחזור אוויר משומש.

מצננים להשכרה בבת ים

מצננים תעשייתיים

סוג נוסף של מצנן הינו מצנן תעשייתי. סוג זה משמש מפעלים תעשייתיים בקירור חללים גדולים, כמו אולמות עבודה וכו'. אלו הם משטחים שנוטים להתחמם, בגלל מכשירים כבדים מונעים שמחממים את האוויר, וכדי לקרר את האוויר הזה נדרשת פעולת מצנן. המזגן יהיה פחות נכון למקומות כאלו, משום שהעלויות יהיו משמעותית גבוהות יותר לאור צריכת חשמל מוגברת, וגם הרעש עצמו יכול להיות בלתי נסבל.

 

חבילת 3 מצננים משתלמת במיוחד!

מצננים תעשייתיים גדולים

השכרת מצננים תעשייתיים קטנים

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
מקרנים להשכרה בבת ים

יש מקרנים להשכרה בבת ים! לכל אירוע, ממגוון סוגים ובמחירים מעולים. אז אם אתם בבת ים ומתכננים מסיבה או מחפשים דרך מקורית ללמוד יחד –

פינות ישיבה להשכרה בבת ים

מחפשים פינות ישיבה להשכרה בבת ים? לא משנה אם אתם חוגגים אירוע על החוף, בגן אשכול או במרפסת הבית שלכם. פינות הישיבה של מאסטר סייל

דוכני מזון להשכרה בבת ים

דוכני מזון משדרגים כל אירוע חברתי, והופכים אותו לטעים ומהנה במיוחד. אם חיפשתם דוכני מזון להשכרה בבת ים, אין ספק שהמאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

מזגנים להשכרה בבת ים

מזגנים להשכרה בבת ים למסיבות או לבתים פרטיים – ברוכים הבאים לקיץ הלוהט והחם של ישראל! כשאנחנו לא נמצאים בים או בבריכה, קשה מאוד להתמודד

גנרטורים להשכרה בבת ים

מתכננים בקרוב אירוע רב משתתפים ואתם מחפשים גנרטורים להשכרה בבת ים? צריכים להפעיל מכשירי חשמל רבים בחיק הטבע? הדבר הראשון שצריך לעשות במקרה כזה, הוא

אוהלים להשכרה בבת ים

אירועים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו בתור יצורים חברתיים, והם מאפשרים לנו לחגוג יחד ולעתים גם להתאבל יחד. אירועים של כמה עשרות אנשים לעתים

מתנפחים להשכרה בבת ים

אין משהו שמלהיב ילדים יותר ממתנפחים. הם מהווים אטרקציה מרכזית בכל אירוע שבו קהל היעד הוא ילדים, נחשבים לפעילות ייחודית ולא שגרתית ומייצרים בקרב הילדים

שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם