מתנפחים להשכרה בראשון לציון

מחפשים אחר פעילות יצירתית ולא שגרתית שתדליק את הילדים? לא רוצים להתפשר על אטרקציה בנאלית? קבלו את הפעילות המגניבה ביותר- מתנפחים. ילדים אוהבים להתרוצץ ולרוץ, להרגיש את האדרנלין זורם בדמם ושהם בתנועה, ומכאן שזו תהיה הפעילות המושלמת עבורם.

המתנפחים יכולים להתאים לכל אירוע שהוא, בין אם ליום הולדת ובין אם לבת או בר מצווה. לפניכם מידע על מתנפחים להשכרה בראשון לציון.

סוגי מתנפחים להשכרה בראשון לציון

ישנם שלל סוגים של מתנפחים אותם ניתן להשכיר לטובת פעילות בראשון לציון. כל אחד מהמתנפחים מעוצב בצורה אחרת ובצבעים שונים, כך שיש גיוון ואפשר להתאים לרצון הילד את המתנפח. למי שמעוניין להרחיק לכת וליצור חוויה רבת מתנפחים, ניתן ואף רצוי לשלב בין כמה סוגים שונים.

אלו הם סוגי המתנפחים המוצעים:

  1. מתנפח מחומש.
  2. מתנפח טירה.
  3. מתנפח מגלשה.
  4. מתנפח מסיבה.
  5. מתנפח ליצן.
  6. מתנפח ג'ימבורי.
  7. בריכה מתקפלת.

כפי שנאמר, אפשר לשלב כל אחד מהמתנפחים הללו עם אחרים. ישנן חבילות מובנות שמציעות מספר מתנפחים, אליהן ניתן לצרף מכונת מזון, מה שגם הופך את העסקה למשתלמת במיוחד. מכונות המזון משדרגות את המאורע, ומשלבות את חוויית המתנפחים יחד עם מזון שכל הילדים אוהבים.

הישמעו לכללי הבטיחות בעת השימוש במתנפחים

כשם שידוע לכולנו, כשילדים משתתפים בפעילות הכוללת מתנפחים, הם מרבים לקפץ ולרוץ בה. בעת השכרת מתנפחים בראשון לציון, חשוב למנות מישהו שידאג לגלות ערנות כלפי הילדים, יוודא שאף אחד לא נופל או מחליק מהמתנפחים ושאין תקלות אחרות שצצות.

ככלל, חשוב לשמור על שני כללי הבטיחות העיקריים בשעה שעולים על המתנפחים – לעלות על המתנפחים ללא נעליים ולא להשתמש בהם כשנושאים חפצים חדים. הגורם האחראי צריך להיות בבקרה מקיפה ולוודא שכל ילד וילד שעולה על המתנפח עונה על הכללים. הבקרה הזו תסייע לכם להבטיח את שלום הילדים וגם את החזרתו של המתנפח מהשכרה ללא נזקים.

האטרקציה האולטימטיבית לימי הולדת – השכרת מתנפחים

אם פעם סף הריגוש של הילדים הגיע לקצהו כשפגשו קוסם או ליצן, היום לא קל כל כך לייצר אפקט של ריגוש והפתעה בקרבם. כדי להלהיב אותם במיוחד צריך לבוא עם הצעה יצירתית ומקורית, כזו שתקסים אותם ובאותה נשימה גם את הסובבים אותם. המתנפחים עונים לחלוטין על ההגדרה הזו- הם מספקים חוויה אולטימטיבית ומהנה עד מאוד לילדים, המאפשרת להם לפרוק את כל האנרגיות והמרץ שקיימים בהם.

מתנפחים להשכרה בראשון לציון - באנר

מתי עוד כדאי להשכיר מתנפחים?

השכרת מתנפחים בראשון לציון תהיה רלוונטית גם במאורעות כמו בר או בת מצווה, מפגשים משפחתיים רבי משתתפים הכוללים ילדים בגילאי 3-15 וגם לסתם פעילות מגניבה. למעשה, המתנפחים ישדרגו כל חוויה הכוללת ילדים ויספקו להם תעסוקה מגניבה, לא שגרתית ומהנה עד מאוד.

יתרונות תיאור
מבחר רב של מתנפחים בחנות יש סוגים רבים של מתנפחים בשלל צורות וגוונים. כל ילד יכול לבחור במתנפח שהוא מתחבר אליו, ולהתאים אותו לחגיגה על פי הקריטריונים שלו.
מנפחים את המתנפחים במינימום זמן מילוי האוויר במתנפחים אורך כדקה, כלומר פרק זמן קצר במיוחד. לא יידרש לכך זמן רב או אנרגיות רבות.

 

כל הגילאים נהנים על המתנפחים יכולים לעלות ילדים בגילאים שונים, כשהטווח הוא 3-15 שנים. השכרת המתנפחים יכולה להיות פעילות רחבה שרלוונטית למשתתפים רבים.
מכסה רחבה של ילדים על כל מתנפח יוכלו לעלות עד 10 ילדים. המשמעות היא שהילדים יוכלו להשתמש במתנפח בתדירות גבוהה וללא זמני המתנה ארוכים.

לצפייה בקטלוג המלא של מתנפחים להשכרה לחצו כאן.

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
מקרנים להשכרה בראשון לציון

נדרשים להשיג מקרנים להשכרה בראשון לציון? כל האפשרויות מחכות לכם במאסטר סייל! מקרנים איכותיים שיהפכו כל אירוע שלכם לחגיגה מהסרטים. חתונה? בת מצווה? אירוע עסקי?

פינות ישיבה להשכרה בראשון לציון

אחת השאלות הראשונות כשעורכים אירוע בראשון לציון בחוץ, היא: איפה תמקמו את האורחים? אתם מעוניינים לפנק אותם באירוח על רמה שיכלול קודם כל מקום נוח

דוכני מזון להשכרה בראשון לציון

אם חיפשתם דוכני מזון להשכרה בראשון לציון, כנראה שהחלטתם להפוך את האירוע שלכם למושקע וטעים במיוחד! ישנן חברות רבות העוסקות בהשכרת דוכני מזון, אך חשוב

מזגנים להשכרה בראשון לציון

מזגנים להשכרה בראשון לציון – הפתרון הטוב ביותר שתוכלו לחשוב עליו: החום של חודשי הקיץ בישראל עשוי להיות מאוד יוקד ומציק. קשה מאוד להעביר קיץ

מצננים להשכרה בראשון לציון

מקיימים אירוע בראשון לציון? אירוע ברחבה חיצונית מאפס? אין ספק שמדובר בהיערכות לא קלה, הדורשת הרבה תכנון מקדים, סדר וארגון. בעוד רבים נוטים להתעסק בעיקר

גנרטורים להשכרה בראשון לציון

חושבים על לקיים אירוע גדול ברחבי ראשון לציון? יש מגוון של מכשירי חשמל שתרצו להפעיל במסגרת המאורע? גנרטורים להשכרה בראשון לציון יספקו את הצורך שלכם

אוהלים להשכרה בראשון לציון

אם חיפשתם את הפריט שישדרג לכם כל אירוע הנערך בחוץ, כנראה שחיפשם אוהלים להשכרה בראשון לציון! אוהל מקצועי יעזור לכם לפתור בעיות שונות שעשויות להתעורר,

שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם