מתנפחים להשכרה בתל אביב

נמאס לכם לצפות בילדים נמרחים על הספה מול הטלוויזיה? חושבים על פעילות מדליקה ולא שגרתית שתספק להם בילוי מסוג אחר? אם התשובה היא כן, השכרת מתנפחים תהיה האטרקציה המושלמת עבורכם ועבור הילדים שלכם! מתנפחים להשכרה בתל אביב יכולים להתאים גם למסיבת יום הולדת של כמה שעות וגם להשכרה ארוכת טווח שתהווה פעילות לילדים בשעות אחר הצהריים בבית. הכירו את המתנפחים שלנו!

סוגי מתנפחים להשכרה בתל אביב

ישנם מספר סוגים של מתנפחים להשכרה בתל אביב, כל אחד מהם מיוחד ומהנה בדרכו.

לקבלת חוויית מתנפחים מקיפה ואולטימטיבית, מומלץ לשלב כמה סוגים של מתנפחים כך שיהיו אפשרויות רבות להפעלה.

אלו הם סוגי המתנפחים:

  1. מתנפח מחומש.
  2. מתנפח טירה.
  3. מתנפח מגלשה.
  4. מתנפח מסיבה.
  5. מתנפח ליצן.
  6. מתנפח ג'ימבורי.
  7. בריכה מתקפלת.

למעוניינים לשלב בין כמה סוגים של מתנפחים, אפשר לבחור בחבילה מובנית הכוללת מספר סוגים של מתנפחים. חלק מהחבילות מאפשרות גם הוספה של מכונת מזון, אשר יכולה לשדרג את הפעילות עבור הילדים ומתאימה במיוחד לימי הולדת וימי אירוח.

ערך עליון בהשכרת מתנפחים – בטיחות המוצר

כשילדים קטנים עולים על המתנפח הם מרבים לקפוץ, לרוץ ולבצע עוד פעולות שבאמצעותן הם מטילים את מלוא המשקל שלהם על המתנפח.

חשוב להיות ערניים ולמנות בכל שלב מישהו שיהיה אחראי לצפות בהם ולוודא שהכול תקין. כמו כן, חשוב לבדוק לאורך כל המאורע שהילדים מקפידים על כללי הבטיחות, כך שלא ייגרם נזק להם ולא למתנפח עצמו ששכרתם.

חלק מהכללים שיבטיחו את בטיחות הילדים הם עלייה על המתנפח ללא דברים חדים בכיסים וללא נעליים. מוטב שהאחריות על עמידה בכללים תוטל על שוכרי המתנפחים. הם אלו שצריכים לשים דגש על הדברים האלו, כך יוכלו להבטיח את שלומם של הילדים ואת החזרת המתנפח לבעליו בשלום.

מתנפחים להשכרה בתל אביב לימי הולדת

אם בעבר האטרקציה המרכזית בימי הולדת הייתה קוסם או ליצן, היום אנחנו עדים לשינוי בפעילויות המועדפות על הילדים.

כל אחד שואף שיום הולדתו תהיה המושקעת והמקורית מכולן, כזו שלא תכלול פעילות בנאלית ועוגה בסיום, אלא שתהיה הפקה של ממש. השכרת מתנפחים יכולה להיות אטרקציה אדירה וייחודית עבור הילדים.

מעטים הילדים שלא נהנים מלקפוץ על טרמפולינה או להתגלש על מגלשה מתנפחת, כך שאם תביאו אחד כזה לפחות, זה יכול לשמח מאוד את החוגג ולגרום לו להרגיש מיוחד.

מתנפחים להשכרה בתל אביב - באנר

האם מתנפחים מתאימים רק לימי הולדת?

מתנפחים לא מיועדים בהכרח לימי הולדת, אלא יכולים לשמש גם לאירועים נוספים כמו בת מצווה או מפגש משפחתי חשוב. הם מספקים לילדים חוויה מהנה, מיוחדת ולא שגרתית. מדובר באטרקציה מרעננת מאוד שלא נמנית עם כל יתר הפעילויות השגרתיות בהן ילדים משתתפים ביום יום.

יתרונות תיאור
מגוון רחב של מתנפחים אצלנו תוכלו למצוא שלל סוגים של מתנפחים, כל אחד בצורה שונה ועובד על סוג אחר של פעילות. ניתן לשלב בין מספר סוגים וכך ליצור חווית אירוע מושלמת לילדים.
זמן ניפוח מינימלי מילוי האוויר במתנפחים אורך כ-90 שניות, כך שלא תצטרכו להשקיע זמן רב ואנרגיות מיותרות בניפוחו ובהעמדתו.
מתנפחים לטווח גילאים רחב מרבית המתנפחים מתאימים לילדים מכל הגילאים, החל מגיל 3 ועד לגיל 15. המשמעות היא שאטרקציית המתנפחים תתאים לא רק לילדים הקטנים שבקבוצה, אלא גם לילדים הגדולים יותר ולנערים שביניהם.
מספר רב של ילדים בו זמנית המתנפח יכול להכיל עד 10 ילדים בו זמנית.

לצפייה בקטלוג המלא של מתנפחים להשכרה לחצו כאן.

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
מקרנים להשכרה בתל אביב

מחפשים מקרנים להשכרה בתל אביב לכנס עסקי, ולא יודעים מאיזה כיוון להסתכל עליהם? מחפשים תוכנית שתדליק לכם מסיבה בווליום גבוה? אולי אתם בכלל חיים בסרט?

פינות ישיבה להשכרה בתל אביב

חוגגים אירוע בתל אביב? אל תשברו את הראש בנוגע למקומות ישיבה לאורחים שלכם! אנחנו במאסטר סייל דואגים לכם לפינות ישיבה להשכרה בתל אביב. שולחנות זולה

דוכני מזון להשכרה תל אביב

תל אביב היא מרכז האקשן של המדינה, ובאופן טבעי – כל הזמן מתרחשים בה אירועים מסוגים שונים. שירות דוכני מזון להשכרה בתל אביב נחשב לפופולארי

מזגנים להשכרה בתל אביב

מזגנים להשכרה בתל אביב יכולים להופיע במגוון רחב של מקומות באזור ולהקל על החום הקיצוני של תל אביב. החום של תל אביב בחודשי הקיץ יכול

מצננים להשכרה בתל אביב

הקמת אירוע מאפס דורשת היערכות מקדימה ענפה. לא מספיק להתעסק בכל התפאורה הקוסמטית החיצונית, אלא חשוב לנהל טוב גם את מאחורי הקלעים. זה יאפשר לכל

גנרטורים להשכרה בתל אביב

איזה כיף זה לארגן אירועים שאינם באזור המוכר והנוח, אלא במקומות עם טבע שנותנים לאירוע טאצ' אותנטי ועוצר נשימה. כדי להוציא את מרבית התכנונים לפועל,

אוהלים להשכרה בתל אביב

אוהלים להשכרה בתל אביב הם נפוצים במיוחד כשאנו מעוניינים לערוך בחוץ יום הולדת, מסיבת בריכה, ואפילו אירועים עצובים דוגמת שבעה או אזכרה. אוהל מקצועי טומן

שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם