השכרת מתנפחים לאירועים אילו סוגים קיימים היום בארץ?

השכרת מתנפחים לאירועים אילו סוגים קיימים היום בארץ? הבחירה לעשות לילד יום הולדת ולהזמין את כל החברים שלו היא בחירה מצוינת, אך זה אתגר לא פשוט.

לכן אנחנו יכולים להבין אתכם אם גם אתם, כמו רוב ההורים, תוהים איך להפיק מסיבה מושלמת, וכדאי שתדעו: השכרת מתנפחים לאירועים זה הפתרון הכי טוב שיש!

לצפייה בקטלוג השכרת מתנפחים של מאסטר סייל לחצו כאן.

 

השכרת מתנפחים לאירועים – הכירו תחילה את האפשרויות הקיימות

אם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, בטוחים שכאשר מדברים על מתנפחים מדברים על אותם מתקנים ישנים שנהוג היה לעשות בהם שימוש בעבר, כדאי שתדעו שהיום זה לא כך.
היום יש מגוון אדיר של מתנפחים לילדים והם מחולקים לקטגוריות שונות כגון:

 

מתנפחים לילדים על גיל 6

מתנפחים לילדים על גיל 6 מגיעים בשלל צורות, צבעים וגדלים, לרוב מתנפחים כאלה מאוד בטיחותיים ויציבים, כך שתוכלו להיות רגועים לילידכם בבחירת מתנפחים אלו.

 

מתנפחים לילדים על גיל 6 - תמונה

 

 

מתנפחים של מתקני ספורט

יש היום אפשרות לשכור מתנפחים שמהווים מתקני ספורט כמו מתקנים של קליעה כדורסל, כדורגל ועוד. אם תבחרו לשלב במסיבת יום ההולדת מתקנים כאלה אתם תראו שהאווירה תהיה חיובית מאוד ותכלול תחרותיות בין הילדים.

 

השכרת שער כדורגל מתנפח

 

 

 

מתנפחי מים לילדים

יש מגוון אדיר של מתנפחים שכוללים גם מים, מה שאומר שהם יתאימו יותר לקיץ. מתנפחים כאלה יכולים לכלול מסלולים עם מים שבהם הילדים עוברים, מגלשות ועוד. אין ספק שכאן כבר מדובר על התלהבות מאוד גדולה מצד הילדים כך שאם אתם רוצים שיום ההולדת יהיה בלתי נשכח, קחו בחשבון את האפשרות הזאת.

מאוד מומלץ לעבור על קטלוג שכולל כמה אפשרויות ולראות מה יתאים לכם יותר, כי אם יש משהו בטוח, זה שביום ההולדת הקרוב מגיע לילדים ליהנות מכל רגע.

 

מתנפחים של מתקני ספורט ומתנפחי מים

 

האם שווה לקנות מתנפחים?

יש הורים שחשובים על האפשרות הזאת אך חשוב להבין שלא מדובר על בחירה נכונה.

ברוב המקרים מתנפחים להשכרה היא האופציה הכי טובה שיש, בעיקר כי הילדים גדלים ובכל שנה יכול לעניין אותם משהו אחר.

לכן, המתנפחים שיכולים להתאים להם בגיל שש לא יתאימו להם בגיל שמונה, אז מה תעשו עם המתנפחים הללו בעתיד אם תיקנו אותם?

בנוסף לכך, סביר להניח שבמהלך השנה הילדים שלכם יעשו שימוש במתנפחים רק פעם או פעמיים. זה אומר שבשאר הזמן המתנפחים יעמדו כאבן שאין לה הופכין ולכן אין בכל כל טעם.

במקום זה רצוי לפנות אל חברה שתוכל להשכיר לכם מתנפחים מכל הסוגים, ויפה שעה אחת קודם.

 

מה כוללת חבילת מתנפחים להשכרה ?

זו עוד שאלה מאוד חשובה שצריך לבדוק לעומק, כי כמובן שכל חברה יכולה להציע לכם משהו קצת שונה בנושא הזה. יש אומנם חברות שמשכירות רק את המתנפחים עצמם, אך היום אנחנו יכולים לראות יותר ויותר חברות שמציעות גם שירותים נלווים.

השירותים הנלווים יכולים לכלול את הובלת המתנפחים למקום שבו אתם עושים את האירוע ועוד שירותים דומים.

בנוסף לכך, יש היום אפשרות גם לשכור חבילת מתנפחים, והאמת היא, ששווה לבדוק זאת בצורה רצינית. ברוב המקרים, כאשר מדברים על חבילת מתנפחים מדברים למעשה על חבילה שכוללת לא רק את המתנפחים עצמם אלא גם משאבה וגנרטור.

המשאבה חשובה מאוד כי היא תקצר לכם זמן והתעסקות בכל מה שקשור לניפוח המתקנים.

לעומת זאת, הגנרטור חשוב כי הוא זה שיאפשר לכם לתפעל את המתנפחים לכל אורך המסיבה שאתם עושים לילדים. לכן שווה לבדוק זאת ולבחור חברה מובילה שמציעה חבילת מתנפחים שתהיה כמה שיותר אטרקטיבית מכל הבחינות.

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם