סוגי אוהלים לאירועים למכירה

סוגי אוהלים לאירועים למכירה עבור אירועים הם פריט חובה עבור כל אולם אירועים, גן אירועים, מסעדות וכן הלאה.

בשוק קיימים מגוון של אוהלים למכירה, כאשר לכל סוג יתרונות משלו. כאשר פונים אל חברת מכירת אוהלים לאירועים, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ולהתאים את סוג האוהל אל הצרכים המדויקים שלכם.

אוהלים למכירה ניתן לאבזר באופן שונה עם רכיבים מתווספים כמו למשל דלתות, חלונות וכולי.

בנוסף, ניתן לרכוש או לשכור ציוד משלים נוסף, החל מכיסאות ושולחנות, דרך דוכני מזון ועד ציוד הגברה מתקדם וכן הלאה.

לצפייה בקטלוג הרחב של אוהלים למכירה לחצו כאן.

 

אילו סוגי אוהלים למכירה ניתן לרכוש?

הנה כמה מן הסוגים העיקריים של אוהלים למכירה אשר ניתן לרכוש דרך חברת אוהלים לאירועים למכירה

 

אוהל פגודה 6X6

 

 

אוהלי פגודה

מאופיינים בגג בעל אלמנט מחודד, המקנים לאוהל מראה ייחודי ויפה, אשר מוסיף אופי ואווירה, ובשל כך מתאימים מאוד לאירועים חגיגיים ושמחות מסוגים שונים.

יתרון רב יש לאוהלים מסוג פגודה, מעצם היותם ללא עמודי תמיכה בתוך שטח האוהל עצמו.

אוהלים אלו מאפשרים שטח פנים נרחב, וניצול מקסימלי של החלל. אוהלי פגודה ניתן לרכוש גם עבור החצר או הגינה שלכם, על מנת ליהנות מישיבה מקורה לאורך השנה.

 

אוהל פתיחה מהירה

 

 

אוהל פתיחה מהירה – אוהל גזיבו

מדובר בסגנון אוהל אשר הינו קל ביותר לתפעול, כאשר על מנת ליהנות ממנו יש לשחרר אותו מסגירתו ו… זהו!

מתאים לשימוש בעיקר עבור לינת שטח או קמפינג, מגיע במגוון גדלים עבור כמויות שונות של אנשים, כאשר גודל האוהל אינו משפיע על קלות ההקמה שלו.

 

אוהלים למכירה

 

 

אוהלים לאירועים למכירה

אוהלים איכותיים ועמידים במיוחד, עמידותם הגבוהה מתאפשרת משום שהם עשויים PVC איכותי ביותר ומוטות מתכת מגולוונים אשר אינם מחלידים. אוהלים אלו עמידים בתנאי שטח ובפני מזג אוויר שונה, בין אם מדובר בחום, קור או רטיבות.

 

אוהלים לקירוי בריכה

 

 

אוהלים לקירוי בריכות

בדומה מאוד לאוהלים לאירועים, גם אוהלים אלו עשויים PVC איכותי ומוטות מגולוונים, על מנת לעמוד בתנאי החוץ השונים לאורך זמן.

במאמר הזה נספר לכם כלמה שאתם צריכים לדעת על אוהלים למכירה איזה סוגי אוהלים לקנייה קיימים בשוק מאילו חומרים עשויים מכירת אוהלים במה לגעת ובמה לא מה המחירים שמסתובבים בשוק ומאיזה דברים צריכים להזהר. פותחים את כל הקלפים על השולחן רק כדי שיהיה פשוט וברור.

 

אוהלים למכירה

 

 

ראשית אוהלים למכירה לאירועים מה חשוב לדעת?

אוהלים לקנייה ישירות מהיבואן אוהלים למכירה מורכבים מקונסטרוקציה ומיריעות של אוהלים למכירה בואו נתחיל בהסבר על יריעות של אוהלים בארץ מרבית חברות שמתעסקות באוהלים לאירועים או לא עליינו לאבלים משתמשים ביריעות שונות לאוהלים סוג אחד של יריעה הוא סוג יריעת PE יריעה זו היא יריעה שאינה חסינה לגשם ורוח.

במידה ויש גשם במקום הוא מצליח לחדור פנימה אוהלים שעשויים מיריעות אילו הם בדרך כלל מאוד זולים כיוון שיש פער מאוד גדול במחיר של בין יריעה כזו ליריעה אחרת.

סוג אחר של יריעות אוהלים לאירועים למכירה הינם יריעו שעשויות מPVC בעברית בדרך כלל קוראים לו שמשונית זה סוג יריעות מומלץ לשימו באוהלים למכירה או חברות שמשכירות אוהלים לאירועים משתמשות באוהלים מסוג זה כמובן שגם בתוך סוג זה של מכירת אוהלים יש טוב יותר או טוב פחות ועוד רגע נרחיב. בגדול יריעות PVC הינם יריעות מאסיביות חסינות גשם קרני שמש UV ורוחות הם מגינות עליינו ממזג אויר לא נח ומגשם , מצוינות לשימוש של אוהלים לאירועים למכירה כחיפויים לבית קפה גם אוהלים לאירועים וכיוצא בזה.

 

 יריעות שעשויות PVC בארץ בדרך כלל

עובי היריעה שלהם הם 396 גרם למטר מרובע אנחנו מחזיקים יריעות עוות יוצר של 512 גרם למטר מרובע זה יותר ב 40% ממה שמוכרים בשוק המקומי בישראל נכון יהיו כאלה שיגידו שזה יחסים כבד יותר אבל זו לא הנקודה החשובה, הנקודה החשובה בנושא מכירת אוהלים לאירועים היא שאנחנו רוצים אוהל אמין מאסיבי ועמיד לאורך זמן ארוך לכמה וכמה שנים טובות.

לכן זה הכי שווה בעולם לקנות משהו שהוא עווה יותר אבל אולי קצת כבד יותר מבחינת מחיר זה עדיין הרבה יותר זול ממה שמוכרים בשוק המקורי כיוון שקונים את זה ישירות מהיבואן…

זה בכל אופן מה שאנחנו ממליצים לכם אנחנו לא מחזיקים את האוהלים שהיריעה שלהם הינה 396 גרם למטר מרובע כל סוגי אוהלים למכירה שלנו הינם אוהלים הרבה יותר עמידים!

 

אוהלים למכירה
אוהלים למכירה

 

עוד בנושא אוהלים למכירה זה נושא של הקונסטרוקציה שגם פה יש לנו כמה וכמה סוגים של קונסטרוקציות הראשונה היא קונסטרוקציה ברזל והשניה היא קונסטרוקציית אלומיניום מה ההבדל ביניהם?

בואו נתחיל לדבר על אוהלים למכירה בעלי קונסטרוקציות אלומיניום, מכירת אוהלים בעלי קונסטרוקציות אלומיניום הינם נושא מעט בעייתי וזאת בשל הסיבה שמתכת האלומיניום הינה מתכת הרבה יותר רכה ממתכת הברזל אבל
יש לה גם יתרון משמעותי על מתכת הברזל בכך שהיא אינה מחלידה עם השנים, פיתרון זה של אוהלים למכירה בעלי קונסטרוקציות אלומיניום פחות מומלצת בשל הסיבה ששוב אנחנו רוצים לקנות אוהל עמיד שנוכל להשתמש בו שנים רבות.

אפשרות שניה היא לרכוש אוהלים לאירועים או מכירת אוהלים לאירועים בעלי מתכת ברזל אבל זו למה הרי אמרנו קודם שמתכת ברזל הינה פחות מומלצת בשל הסיבה שברזל בלחות גשם ומים מחליד וכשקונסטרוקצית ברזל של
אוהלים לאירועים למכירה מחלידה החוזק שלה יורד בצורה משמעותית מצד שני אמרנו שבמידה שהברזל לא היה מחליד היינו מעדיפים להשתמש בו אז זהו שיש פיתרון!

 

קונסטרוקצית ברזל מגולבן

ברזל מגולבן באוהלים למכירה הוא ברזל אשר מחממים אותו מאוד מאוד בתנור שמגיע קרוב ל 3000 מעלות צלזיות כך שהוא נעשה אדום לוהט וברגע אחד מיד מקררים אותו לטמפרטורה מתחת לאפס מצב זה גורם לברזל לעבור
שינוי כימי והוא משנה את תכונותיו הוא כבר לא נקרא סתם ברז הוא כבר ניקרא ברזל מגולבן  ברזל מגולבן יש לו תכונה שהוא אינו מחליד ואז למעשה קיבלנו את הפיתרון המושלם כיוון שהרי זה ברור שמתכת ברזל היא עדיפה על אלומיניום.

מה לעשות שלא היינו יכולים להרשות לעצמנו לבצע קניה של אוהלים למכירה או מכירת אוהלים לאירועים בשל העובדה שקוסטרוקציות ברזל היו מחלידות לנו כעת אחרי שפתרנו את בעית ההחלדה אנחנו ממליצים מאוד על ביצוע של אוהלים למכירה יחד עם קונסטרוקציות ברזל מגולבן.

 

השכרת אוהלים לאירועים

 

לסיכום

חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית ומנוסה, אשר תוכל לייעץ לכם וגם לספק לכם ציוד איכותי ומותאם, אשר יהיה עמיד לאורך זמן.

אהבתם? שתפו עם החברים!
מה היה לנו בעמוד זה?
שירותים נוספים בעיר מגוריכם
שירותים נוספים בערים נוספות
רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם